Kan man spola tillbaka tiden?

Rubriken säger sitt, och ja, det är den stora frågan, kan man spola tillbaka tiden och få allting ogjort?
men efter snart 1 och ett halvt år, måste jag faktiskt säga såhär i efterhand att jag klarade av detta ganska bra.
Det har gjort mig så otroligt stark, jag känner mig säkrare i mig själv, och tror nog att jag nu kan klara av vad som helst, för jag känner att de verkligen har stärkt mig. Men det betyder inte på något sätt att jag menar att det var bra för mig, jag vill att du ska vara här igen, ligga i min säng och kolla på film med mig som du en gång i tiden gjorde, du låg i sängen tills jag somnade, sedan hoppade d ner på golvet, och låg där till ca 7 på morgonen..
Min underbara vän, trognare än dig hittar jag aldrig, men jag möter dig en dag igen på andra sidan, då ska vi ha det underbart, och alla minnen ska vi ännu en gång göra till verklighet.

Jag älskar dig / Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0