jag vill göra om allt.

Om man hade kunnat spola tillbaka tiden så hade jag gjort tusen saker annorlunda,
jag vet inte vad och jag vet inte varför, men jag vet att jag skulle ha tagit vara på tiden mycket mer och jag skulle ha gjort så mycket mer. Jag vet att man inte ska ångra saker man gjort,men känner bara att jag hade säkert kunnat vara en mycket bättre matte för dig, men vi trivdes som vi hade det, och jag ångrar inte heller att det vi gjorde vart ogjort, för tiden med dej var den lyckligaste tiden i mitt liv.

Aldrig någonsin har jag känt dom känslor som jag känner för dig,
den bästa man kan önska sig och mycket mer.
Jag kände mig alltid omtyckt av dig, fast du var en hund, ni kanske tycker de är konstigt?
tyck det då.
när jag grät kom du alltid fram till mig så jag kunde krama om dig, du slickade bort mina tårar och gjorde mig på bättre humör, nu kan jag inte gära något annat än leva på minnen och sakna hela tiden.
jag saknar dig, dag som natt. kollar på bilder och på nått vis minns jag inte.. o på ett sätt minns jag allt.

Jag tänker på dig varje dag, fast jag inte skriver varje dag, men det blir bara samma samma då, så därför väntar jag ett tag innan jag skriver så jag får ihop lite mer text, för den ända som kommer ur mig är JAG SAKNAR DIG!

Jag älskar dig , och jag skulle gjort allt för att du kom tillbaka, jag skulle offra mitt egna liv.
jag älskar dig så innerligt.
pussar på dig min finaste änglahund.<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0